donderdag 5 mei 2011

Crewel






De tweede maandag van de maand mei is de spinbijeenkomst in Rotterdam-Overschie van 10 tot 12.
Sinds februari ben ik in de ban van borduren met kruissteekjes. Op de Handwerkbeurs in Parijs zag ik Crewel werk van Sue Hawkins. Zo mooi!
Op zoek naar meer info stuit ik op Jessica Grimm. Zij geeft borduurlessen in bijzondere borduurtechnieken.. In Londen volgt zij een opleiding aan Royal School of Needlework.
Toevallig kon ik meteen meedoen aan een workshop of Crewel of Goldwork. Ik koos voor Crewel. Zij heeft een benijdenswaardige lesruimte met helder noordenlicht. De borduurring stond startklaar. Het was een inspirerende, gezellige dag. Ik heb veel geleerd.
Meer weten over Jessica Grimm
www.jessicagrimm.nl

Foto: kruissteekjes met handgeverfde zijde
Aardbeitje in Crewel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten