maandag 21 maart 2011

workshops




Hoe inspirerend zijn workshops. Afgelopen weekend waren er vier tegelijk bij de Spinners in Den Haag. Ik volgde Colour and Weave bij Alison. Heel leerzaam hoe verschillende kleurvolgorde in de ketting een totaal ander uiterlijk oplevert van de geweven stof.
Helemaal enthousiast zag ik prachtig vilt ontstaan. Wah, Helen Melvin, volgend jaar hoop ik mee te kunnen doen.
Jane liet haar cursisten de sfeerdraden spinnen. Verleden jaar leerde ik dit van haar. Een digitasje is daarvan het resultaat.
Zeker niet minder druk waren de ververs onder leiding van Amanda. Fijn dat Dineke het steeds weer aandurft de workshops te organiseren. Een extra dankjewel geef ik aan de helpsters. Zij zorgen voor de nodige koffie en thee met wat lekkers erbij.
Op deze eerste lentedag thuis, ja dan kriebelt het erg, dan Moet ik eventjes wat verven. BFL en zijde in dezelfde tinten. Verf: Landscape. Al heel lang verzamel ik de galappels in ons parkje vlakbij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten