maandag 11 oktober 2010

oktober is hectisch, echt waar

Oktober: de hectische maand van het jaar:
Zaterdag de 9e is de Jaarlijkse dag van Weefnetwerk.
11 okt, SnB-spinners komen eenmalig bij elkaar. Veel gezien, gevoeld, besproken, gedeeld. Verwijzingen gehoord. Waar zo'n bijeenkomst al niet goed voor is.
Langs komen in onze gesprekken: de wol van A geverfd met plantaardige stoffen. O wat mooi.. De borduurmachine van I. of mijn wakkere nachten die mogelijk toch verholpen kunnen worden?
Morgen is het 35-jarige bestaan van de Linnenkring in Arnhem: weven met linnen of katoenen draden: daar zitten mensen bij die kunstzinnig weven!! Om van te snoepen/zwijmelen. (ja dat kan ik nooit van-ze-lang- zal ze-leven), zo mooi.
Niet nodig is te vermelden dat vlasspinnen een van mijn favorieten zomerspin activiteiten is.
Dan mijn eigen weefklupie De Steeklatjes op woensdagavond en op donderdag 14 oktober start : ja ja
Ahoi: de Handwerkbeurs. Bevrouw de stand van Weefnetwerk samen met M.
Brei me suf aan de laatste partjes ajour rand van de Beaded Cardigan ( zie Raverly c steekjes): van Marnel Verstegen gepubliceerd in het blad HzG Handwerken zonder Grenzen.
Klaar zijn 26 partjes van 76 in totaal Waarom wilde ik nog perse de grootste maat breien, Oef.
Ben Ribbel nog steeds dankbaar voor haar bereidwillige overname van haar garens. Zonder haar had ik het nooit gered. Drie bollen zijn echt nodig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten