vrijdag 12 februari 2010

Wie vrijdag 26 feb.? mail naar csteekjes@

Onderstaand berichtje kreeg ik en stuur het door. Als je interesse hebt, mail me, zie onderaan.
Maximaal 10 personen + spinnewielen pas in in de huiskamer.

Sent at 10:19 PM Yesterday = 11 feb.2010
ik val gelijk met de deur in huis:
Jacey Boggs komt naar nederland en geeft 27-28 februari een workshop. Ik ben de organisator van dat weekend. Nu gaat ze ook tijdens haar bezoek in ons landje ook een artikel voor interweave/spin off schrijven over een aantal dingen. Ik ga met haar naar de louet fabriek en ws ook langs audax textiel museum. Daarnaast wilde ze graag naar een spingroep. Aangezien zij op vrijdag 26 februari in Rotterdam is vroeg ik me af of jullie voor de gelegenheid bij elkaar wilde komen :-)
Ik zelf woon in Barendrecht en kan makkelijk met haar langs komen.

Nogal een vrijpostige vraag, ik weet het, maar ik dacht: nooit geschoten altijd mis én wellicht verschijnen in een artikel in spin off is toch leuk :-)

oja, meer info www.insubordiknit.com

Ik hoor graag van je
dag!
Tabitha

csteekjes@gmail.com
Zwolle staat die vrijdag op mijn programma. Dat is opschuifbaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten